پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری

۵ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری

دانلود پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری پیشینه تحقیق رضایت مشتری و توری خاکستری پیشینه تحقیق رضایت مشتری و توری خاکستریدانلود پیشینه تحقیق رضایت مشتری و توری خاکستری پیشینهومبانینظریرضایتمشتریوتوریخاکستریپیشینهمبانینظریرضایتمشتریتوریخاکستری

-------

پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 0
قیمت: 57200 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 49 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری و‏ تئور‏ی‏ ‏خاکستر‏ی
‏مقدمه‏ ‏فصل ‏11
‏قسمت‏ ‏اول‏: ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏مشتر‏ی ‏11
‏2-1-1- ‏مقدمه ‏11
‏2-1-2- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏مشتر‏ی ‏12
‏2-1-3- ‏ارزش‏ ‏مشتر‏ی ‏12
‏2-1-4- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏مشتر‏ی ‏12
‏2-1-5- ‏سطوح‏ ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏مشتر‏ی‏ان ‏13
‏2-1-6- ‏سنجش‏ ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏مشتر‏ی ‏13
‏2-1-7- ‏مدل‏ ‏شکلگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏مشتر‏ی ‏15
‏قسمت‏ ‏دوم‏: ‏تئور‏ی‏ ‏خاکستر‏ی ‏20
‏2-2-1- ‏مقدمه ‏20
‏2-2-2- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏تئور‏ی‏ ‏خاکستر‏ی ‏20
‏2-2-3- ‏تئوری ‏س‏ی‏ستم ‏های ‏خاکستری ‏21
‏2-2-3-1- ‏مفاه‏ی‏م ‏اساس‏ی ‏س‏ی‏ستم ‏های ‏خاکستری ‏21
‏2-2-3-2- ‏اصول‏ ‏بن‏ی‏اد‏ی‏ ‏س‏ی‏ستمها‏ی‏ ‏خاکستر‏ی ‏24
‏فصل دوم
‏مبانی نظری و پیشینه تحقیق‏
‏مقدمه فصل
‏بررسی تاریخچه، مفاهیم، تعاریف و به‏ طور کلی مبانی نظری یک مفهوم، پیش‏ نیاز شناخت و پیاده‏ سازی آن مفهوم است. بر این اساس، فصل حاضر با هدف شناسایی مفاهیم مورد استفاده در این پژوهش در چهار قسمت ارائه می‏ گردد.
‏قسمت اول: رضایت مشتری
‏2-1-1- مقدمه
‏در محیط کسب و کار امروز که پیچیدگی و رقابتی شدن آن روز‏ ‏افزون است، رضایت مشتری در حال تبدیل شدن به هدف اصلی سازمان‏ ها است. رضایتمندی مشتری، احساس یا نگرش مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت بعد از استفاده از آن است. بعبارتی لذت بردن یا مشمئز شدن خریدار نسبت به عملکرد محصول و خدمات پس از مقایسه عملکرد (یا نتیجه حاصل از کارکرد) محصول یا خدمات خریداری شده در مقایسه با آنچه انتظار وی بوده است. (فروزنده، 2003) رضایت مشتری از طریق تکرار خرید، خرید کالای جدید و خرید کالا توسط مشتریان جدیدی که از طریق مشتریان راضی به کالا تمایل پیدا کرده‏ اند، به افزایش درآمد و سود منجر می‏ شود. در واقع مشتریانی که از سازمان رضایت زیادی دارند، تجربیات مثبت خود را به دیگران منتقل می‏ کنند و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان شده و در نتیجه هزینه جذب مشتریان را کاهش می‏ دهند. (کاووسی و سقایی، 2005) سود در تجارت، مستلزم مراجعه دوباره مشتریانی است که به داشتن کالاها یا خدمات شرکت مباهات کرده و دوستانشان را هم به مصرف کالاها یا خدمات شرکت تشویق می‏ کنند. لذا می‏ توان ادعا کرد که رضایت مشتری موجب وفاداری مشتریان می

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.